کد خبر 210045
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

پرطرفدارتین تیم ایران از برگزاری یک اردوی ساده ناتوان است/ پرسپولیس تا اینجا خوب یارگیری کرده ولی کافی نیست

پرطرفدارتین تیم ایران از برگزاری یک اردوی ساده ناتوان است/ پرسپولیس تا اینجا خوب یارگیری کرده ولی کافی نیست

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم تا کامل شدن باید هنوز چند بازیکن دیگر به جمع نفراتش اضافه کند تا در رقابت‌های آسیایی بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس با ثباتی که در مدیریت و کادرفنی خودش داشت توانست تا حدی برای آماده سازی فصل جدید پیش بیافتد. یادم است بعد از پایان فصل قبلی صحبت از رفتن گل‌محمدی مطرح بود و حتی خودش هم عنوان کرد قصد دارد استراحت کند ولی خدا را شکر از تصمیم خودش منصرف شد. اگر گل‌محمدی جدا شده بود پرسپولیس کارش به مشکل می‌خورد و تا سرمربی جدید بیاید و بخواهد با شرایط تیم آشنا شود زمان زیادی از تیم گرفته می‌شد و ممکن بود بازی‌هایی در ابتدای فصل از دست برود. به نظرم ماندن گل‌محمدی در ابتدا بهترین اتفاق برای پرسپولیس بود و در مرحله بعد هم تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی تیم خصوصاً بیرانوند اتفاق خیلی خوبی بود که تا اینجای نقل و انتقالات برای پرسپولیس رقم خورد.

وی افزود: اگر پست به پست نگاه کنیم پرسپولیس در حال حاضر تیم کامل‌تری نسبت به فصل قبلش است. مثلاً در خط دفاعی علاوه بر حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی و فرجی، کنعانی زادگان هم جذب شده و این یعنی حضور همزمان 4 مدافع میانی خوب. در سمت راست هم اسماعیلی‌فر حفظ شده و هنانوف هم هست و در سمت چپ نعمتی بازی می‌کند و امیری هم می‌تواند گزینه جایگزین باشد. در خط هافبک هم همان نفرات سابق حفظ شدند و ریگی جانشین کامیابی‌نیا شده است. فقط در خط حمله که آل کثیر و دو مهاجم خارجی جدا شدند و شهاب زاهدی به تیم اضافه شده کمبود بازیکن وجود دارد و باید در این خط پرسپولیس بازهم بازیکن جذب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس امسال علاوه بر اینکه مدافع عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی است و هواداران انتظار دارند افتخاراتش را تکرار کند، باید در رقابت‌های آسیایی هم به میدان برود و از این تیم بعد از دو صعود به فینال انتظار می‌رود امسال هم در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود. آسیا روی پرسپولیس به عنوان یک تیم مقتدر و مدعی قهرمانی نگاه می‌کند و نماینده فوتبال ایران است برای همین باید بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد و بتواند عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. برای همین می‌گویم پرسپولیس امسال اگرچه تا کنون در نقل و انتقالات خوب کار کرده است ولی کافی نیست و هنوز هم نیاز به جذب بازیکن دارد.

بنگر با انتقاد از عدم سفر پرسپولیس به اردوی ترکیه هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس به خاطر شرایطش باید بهترین آماده‌سازی را داشته باشد. نگاه کنید عربستان چه سرمایه‌گذاری بزرگی در فوتبال انجام داده است ولی پرطرفدارترین تیم ایران از برپایی یک اردوی ساده در ترکیه هم عاجز است و این شرایط در شأن باشگاهی مثل پرسپولیس نیست. امیدوارم مسئولان فکری به حال این تیم کنند و این اوضاع اصلا مناسب وا قابل قبول نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha